Nu måste vi vara kreativa och erbjuda upplevelser utan att träffas fysiskt i samma omfattning
13 mars 2020
Vi har en utmanande situation i Sverige och världen, och som i alla lägen handlar det om att hjälpas åt. Hellre att vi är extra försiktiga under en viss tidsperiod, än tvärtom. Vårt syfte är att vara proaktiva och minimera spridningen av Covid-19 till kunder, kollegor och allas anhöriga. Det innebär att det är mindre fysiskt och mer digitalt som gäller.
Nu måste vi vara kreativa och erbjuda upplevelser utan att träffas fysiskt i samma omfattning. Vi är medvetna om att alla verksamheter och situationer är unika och därför har vi en nära dialog med alla våra kunder. Vårt arbete tillsammans fortsätter, men på ett anpassat sätt.
Eftersom detta är en ny situation, både för samhället i stort och för oss som företag och medborgare, så kommer hela tiden ny information och riktlinjer förändras. Det är därför viktigt att vi alla håller oss uppdaterade, tar del av informationen och gör omsorgsfulla anpassningar.
På Folkhälsomyndighetens hemsida kan du följa senaste nytt.
Du kan även ringa 113 13 om du vill ställa frågor kopplat till Coronaviruset.